Jag önskar att du vore här.

God kväll folk. 

På dagen idag så gick jag o grabbarna hem till Sanna,
vi spelade, åt, gick ner på stan, sen gled jag vidare hem,
har varit sjukt duktig o städat hela rummet,
packat nästan allt som ska packas, as nice! 
Duktig mej! 

Dock lite jobbigt med lite tankar som snurrar, men vad gör det? :) 


Förövrigt är min lilla fina jääätte arg på det här vädret,
för jag har fönstret vid öppet, och så fort det är öppet det 
minsta brukar hon gå till attack o kuta ut på taket, eftersom 
hon inte är ute katt måste jag jämt hämta henne o skälla på henne,
för att sen pussa på henne för att hon är så fin, men iafl. 
Men det regnar ju, så hon kan inte gå ut, trots att det är öppet,
as roligt, hon har försökt flera gånger, och jag dör lite varje gång! 
HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0