I would catch a grenade for u.

God kväll folk. 

Tänkte berätta om min helg nurå. 

I fredags som sagt skulle jag flytta, visste dock ingen tid.
Så umgick med Smultris några timmar på dagen.
Sen på kvällen kom Bosse och Matilda, sen även Robin och Sabrina,
sen Benny och Ingo, dom hjälpte mig med flytten,
tuuuusen tuuuuusen tack ännu en gång! 
När vi flyttat klart så ville pojkarna dricka lite öl,
så det gjorde dom, eller vi. Vissa vart fullare än andra.
Halv 5 på morgonen så stack sista personen ut ur lägenheten
och jag körde en tvär deck i sängen.

Lördagen när jag vaknade kom mamma hit med korv o så där. 
Så kom även Ingo på en Kaffe, men jag har väldigt stoora koppar,
för han vart kvar till emot 9-10 på kvällen.
En halvtimme senare kom Matilduus o hämtade mig och
vi drog ut en sväng o träffade folk.
Sen drog vi två, Chribba,Marcus o Ingo hit, nice. 
vi satt och snacka skit och skratta nå sjukt mycket. 
Så kom även en full Tottis och Penn hit o kollade läget. 

Vid 5 snåret drog dom allra sista personerna. 

Söndagen börjades med promenad med Matilduus,
soff häng och så. Hon drog hem efter någon timme,
och jag hann inte mer än att duscha innan Mattias kom
och knackade på dörren, även Matilduus kom tillbaka..
vi snacka skit, skrattade, och jag blev mobbad,
det kändes ju lite så där. hahahah. 
Mot kvällen drog båda två och jag fick sällskap
av min absolut bästa vän gud så jag verkligen har saknat henne.
Vi hade det allmänt mysigt som alltid! 

Idag måndag började jag i skolan, det känns awesome. 
Trevligt folk, bra lärare och mysig miljö, kan det bli mycket bättre?
Ja det kan det, för det går en aaaaas snygg kille i min klass,
aldrig fel med ögon godis. haha! 

Sen åkte jag med Öster hem, eftersom han har börjat där, vilket är awesome. 
Då skjutsa han mig till mamma där jag hämtade min älskade Tira 
som har varit ute på rackartyg! haha. 

Så blev det en power nap på 1-2 timmar när jag kom hem,
efter det följde jag med Matilduus till ica, brie ost<3.
Där vi stötte på massa folk, varav en av Ingo
som följde med hem hit och hade soff och tv häng med mig. 

så där, det va min awesome helg.
Btw är det verkligen min grej att bo ensam,
även om jag saknar min mamma <3. 

Nu ska jag läsa sen sova, skola imorron. 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar min dotter.Katter och hundar.Kan bli tokig ibland med 4 runt benen men saknar även det.Ha det bäst därborta och fortsätt trivas med livet det är du värd. Love you

2011-08-25 @ 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0