Försökte tala till dig.

Igår rulla pengarna in, som jag trivdes. 

Drog ner o drack kaffe på johanssons med Matilduus :). 
Köpte en plånbok,almenacka,kollegie block och alkohol,
vuxen poäng. Sen drog hon tillbaka till jobbet
då stack jag o köpte in en ny telefon, fyan så nice den är,
heeelt inlöööve! 
efter det blev det att dra till Eleonor och köpa glas,
sen hem, byta hundar med mamma ta det lungt ett par
sekunder, så åkte jag och Ingo till Ica och stor handla åt mig,
hade fan inte klarat mig i en sekund där inne utan honom, hahaha! 
My personal shopper;) hahaha ! 
Sen drog vi vidare till Dalhem för att hämta soffa och fotölj,
efter det va gjort drog vi o åt, gud så gott det va,
för sen va det bara på't igen, åka o hämta kärra
för att sen hämta en till soffa till honom, haha, lagomt mör i kroppen
idag kan jag säga. Väl hemma tänkte vi chilla och dricka någon öl,
men det gick ju bra, ingen av oss drack nå annat än cola och vatten. haha. 
vart iafl Soff häng som vanligt :).

hård dag igår, hehe. 
Idag ser det ut att bli fest, det gillas skarpt :)
dock börjar jag bli sjukt igen, vilket inte gillas lika mycket :/ . 


Nej om man skulle ta en sväng med jyckarna sen städa lite o lyssna
på all awesome musika! :). 




Hoppas verkligen jag är din Peyton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0