Du snälla vänta.

En aweeeesome dag. 
Vinden har vänt, även om vissa tankar om vissa saker
är små jobbiga så känns allt så bra just nu. 
Overkligt oxå dessutom. 
På söndag flyttar jag, på måndag börjar plugget. 
Underbart är det att jag kommer bo sjuuukt nära alla mina
närmsta vänner, hur perfekt är inte det?
Min bästavän,Matilduus,Bosse,Sabrina,Robin,Tottis,
Amanda , underbart! 

Idag har jag iafl vart ner på stan, snackat med Salabostäder
vilket gick väldigt bra, sen drog jag och bror vidare till 
ängshöjden o köpte cykel innan vi drog hem till honom. 

Nu har jag nyss ätit, tacos, så sjuuuukt gott. 
Ska snart lägga mig o jäsa lite i sängen. 

Ikväll blir det kanske åka hem till Mattias o hälsa på :) 
får se hur trött man är o så där.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0