Det gör ont nu, men det blir bättre.

Goddag. 

Gårdagen vart AWESOME! 

Vi fick fin besök från stockholm, Yvonne och Pekka. 
As kul. Vi satt här hemma o drack öl, skratta en massa
och snacka skit, fick höra gamla minnen från när mamma o 
pappa va unga, mina föräldrar va ligister när dom va unga :o
hade man inte trott om min mamma liksom! haha! 
Hade så grymt kul när man fick höra om att pappa va
en blöjknutte, Mamma o Yvonne sov i en städ skrubb
på åland, banan cocko, hahah. Ja en massa galenskaper. 
Sen skulle dom ut på krogen, jag tänkte att jag stannar
hemma med hundarna, och så fick det blir. 

Stackars Pekka fick sova i fylle häcken en stund. haha. 
Men hela kvällen va verkligen gryyyym! 

Idag verkar det bli rätt lungt, skönt faktiskt :). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0