when there was me and u.

goosh, tröttis jag börjar bli alltså, men tänkte bara skriva ett par rader.

Sen jag skrev sist så har jag hunnit träffa Marcus o timmy
en sväng innan Daniel och Jimmy kom o hämtade mig, trevlans..
så bar det iväg hem till Jimmy och glo på film, såg nå mysko filmer,
så snacka vi massa skit, och skrattade en hel del oxå.
en mycket bra kväll måste jag ju säga :).
Skönt att få skingra tankarna lite, så komma ut o umgås
och ha skojsigt.. Varit ett tag sen jag skratta så mkt. hehe .
Så det känns iafl.
Nu ska jag strax försöka mig på det här med att sova faktiskt. 
imorron ska jag ringa lite samtal o så där..

aja, har väl inget vettigt o säga.


Jag vet inte hur länge jag orkar med det här längre dock :/. ily<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0