Men då problemen varit små!

Jadu, va ett tag sen jag skrev, igen.. hahah

vad har hänt sen sist? Hmm. I torsdags va jag o fika på stan med världens
bästa Sabrina! Det gillas. sen hem till bästaste!
I fredags så vart det hem till bästaste, vi hade tv mys, skratta
utav bara fan, skratta så innåthelvete åt fia o hennes ögon som ludde misshandla.
skratta i säkert en halvtimme! haha .
Det va iafl skit nice SOM VANLIGT! <3.
I lördags vart det fest för Ida o Vonkan :).
Det va as kul, kom in nå dårar o dansa skiten av oss, vi dogde gaaanska jävla mycket.
Skratta så vi låg på backen. hahahahah !
alla människor jag gillar va ju där så! :D <3. Nästan alla iafl! hehe...
Öhm, jaa.. Den kvällen vart ju dock jäävligt lyckad trots allt!
Kom inte hem fören vid 4, då drog jag o Kenny därifrån. gaalet! haha.

Öhm, söndagen drog jag hem till Sabrina o Robin o snacka o beklaga mig,
det behövdes! Ohja! haha. Mitt liv är trassel, jajemänsan, och jag är ett skämt,
förstår verkligen inte hur jag lyckas! hahahahah !
Aja, det va mys, lekte med Binas käraste bebis! Den va ju sååååå söt..
Igår gjorde jag typ lika med noll. Ingenting med andra ord..

Idag har jag spenderat större delen av dagen med Johanna!!!:D
Massa mys. Vi åkte till enköping o käkade, sen iväg till ängsöslott en snabbis.
Sen hem till henne, eftersom jag aldrig varit där, hälsa på massa bebisar! <3.
Det va sjukt mysigt ute där i huset! ohhjja!
Sen åkte vi hit in på coop, sen släppte hon av mig.
Nu ska jag strax lägga mig o glo på Tusenbröder.



åååh. kär kär kär kär!!!!!!

"Every long lost dream led me to where you are.
Others who broke my heart, they were like northern stars.
Pointing me on my way into your loving arms.
This much I know is true,
that God bless the broken road,
that led me straight to you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0