i've got my baby back.

oj vad har hänt sen sist. En massa tror jag . haha .
Öhm, i torsdags iafl så drog jag ner på stan,
träffa upp Madde, vi drog på olika affärer o kollade runt,
i väntan på bussen, så åkte vi till gåvan, och o hjärtat
skulle träna karate :).
så blev det hemtill skogen och laga mat o käka o vänta
på att Marcus och Helena skulle komma tillbaka från att hämta en häst.
Så när dom kom hem så drog jag o hjärtis upp på rummet
och först spelade han, sen hade vi film mys <3.
Sen la vi oss i sängen o snacka skit o sådär. Och jag va snäll
och masserade honom som vanligt.
Sen vart det upp ganska tidigt på fredagen,
åkte ut till hans maskin o bytte nå grejs :P
Sen tillbaka och fixa sig lite granna, sen satt vi oss o spelade,
eller ja han spelade och jag skratta och titta på :P.
sen drog vi till grönalund, så jävla kung..
åkte typ allt, åkte insane, och den va helt jääävla insane. haha .
Skrek som en blå dåre, fick hjärtattack, och åkte en gång till. hahaha .
Men det va najs. haha. så gick vi spök huset o shit.
Europe spelade oxå där, dom va bra :).

hmm , sen blev det åka hem iafl, det va skönt, blev lägga sig
i sängen o snacka huuur länge som helst, om ALLT, så jävla skönt<3.
Sen blev det massera herrn iiigen. haha .

lördagen åkte vi till Sala, komma hem va skönt, såå jäävla sliten! haha.
la mig i ett bad och la mig i min säng en stund.
På kvällen blev det dra hem till Dennis, där alla grabbar+ Amanda lanade
o drack. Det  va najs. Jag satt mest i köket med Madde, Jocke och Kenny
och hade allmänt nice och kul, fick skratta en hel jäävla del.
Sen kommer Patrik o folket inspringandes och säger att dom måste hitta en större träslev, och
från början hade dom bara en vanlig sked, vet inte riktigt hur han tänkte där :P hah a.
Dennis kasta vatten i ansiktet på mig, jag sprang efter,
sen kom han in, då kasta jag tillbaka, men det mesta kom på stackars Jocke som
stog där helt oskyldig . hehe. sorry (A). haha,
Johnny hindra mig från att gå på toa hela tiden, medans Jocke tog toan från mig,
AS!!!!: P hahaha . Jag vann heeela tiden på Cod, utan att ens behöva hålla i
kontrollen , det tycker jag är aaas grymt gjort av mig (a). haha.
Sen på morgonen blev det glida hem och sussa. Madde sov oxå här.
Vart en kanon dag trots några missöden med pms kärring osv :P
Sen vakna vi på söndag på dagen, sa hejdå till hjärtat och Madde,
sen blev det rösta o så där, sen drog jag till min bästaste. <3.


nu jäävlar uppdatera jag . Helgen kan sumeras med ett ord, UNDERBAR!


Ett plus ett är två och vi är ett tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0