i've been strong and i've been weak..

Jadu, sista tiden har minst sagt varit omtumlande, och vet inte
riktigt hur jag ska klara av allt som händer hela tiden,
men finns inte så mycket mer som är negativt som kan hända,
så nu finns det väl bara en väg att gå och det är ju uppåt.
Igår drog man hem till Tobias, vi satt o drack och snacka skit,
sen kom Hannah dit, och sen även hans far o hans pappas polare.
Fick skratta en massa iafl. haha .
Och är oerhört tacksam för att du fanns för mig igår tobbe, kändes
skönt att ha någon, vet inte varför jag öppna mig för dig av alla
människor, men det va skönt.
Och sen fick man snacka i telefon med Daniel oxå i tio minuter.
Tack för att du oxå fanns, eller ja, tack till er båda för att ni finns..

Sen åkte jag hem, träffa bosse snabbt, sen hem o decka i sängen :).
Idag har jag inte gjort mycket, börjar städa bort saker ur mitt liv,
känns hårt som fan, men vet att det är det bästa för mig just nu.
Ikväll blire filmkväll tydligen :) Med Daniel o Jimmy. Trevlans :).


Ska väl försöka bli duttigare på att skriva i bloggen kanske. hehe .


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0