I'm here for you.

Idag har man kollat på massa debatt val,
ganska intressant, men samtidigt tråkigt :P haha .
Men sånt som händer liksom .
Har spenderat dagen med min bästa större delen oxå,vi har
liksom kollat tillsammans. haha .
Åt även mat där, skit gott, anders som lagade. mumma.
nu är jag allmänt trött o seg, nu ska jag snart försöka sova, sen
imorron blire över dit igen o kolla på lite fler :P haha .
suck o stön. haha .
Aja. vad händer i mitt liv då ? inte mkt..
I tisdags till onsdag va jag ut till Finaste Marcus och gratta
honom på hans födelsedag och så där. Skönt o komma iväg..
Sen igår gjorde man inte, men blev lite extra glad så där på kväll kvisten. <3.
tank spridd och fundersam är man dock oxå.


Grattis till bästa Matilda som fyller år idag :D . <3.



" Jag älskar dig älskling.".

Kommentarer
Postat av: matilda

tack sötnos! <3

2010-09-10 @ 09:31:55
URL: http://matildahellerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0