Have a heart, please have a heart.

Vad har hänt sen sist, inte mkt fan tror jag :P.
Mest varit hemma som vanligt, börjar bli rätt rastlös ^^. haha.
Igår blev det lite planering iafl, ska nog förmodligen åka till Eskilstuna
i slutet av nästa månad och hälsa på världens bästa Sebastian,
det kommer bli helt jävla aweeeesome! Längtar nå galet nu va!
blir festa o så där när jag kommer dit, redan innan oxå iofs ;) haha..
Hmm, så det gjorde min dag igår, kommer bli helt fantastiskt.
Öhm, sen vet jag inte, sen har väl inte det hänt så mycket mer hädelserikt i
mitt händelselösa liv. haha.
Har suttit vid datan, badat o så där typ. haha. kollat på massa c/o segemyhr,
det är min grej det ;) haha. Nu blire vänta på att dagens idol avsnitt kommer ut på
webben så ska jag kolla på det, sen blire kungarna av tylösand eller vad det heter.
Gaaalet hur människor kan bete sig, men det är ju förbannat kul att se på iafl. haha.
Öhm, jaaa. Nu har jag inget mer vettigt att skriva tror jag. haha



Undrar om du skulle bry dig om jag försvann?
kanske skulle sörja fast med en annan,
och när det gått ett tag skulle du nog glömma,
det skulle nog vara precis som nu fast du skulle slippa mitt tjat och trams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0