You only got one shot.

Jadu, vad ska man skriva..
Igår kväll la man inte sig i sängen fören typ halv 4, satt och
snacka i skype med Jocke herrans länge! :).
Idag har jag bara hunnit vakna typ, gå ut med hundar. haha .
That's awesome.. hehe .

Kom nyss fram till att jag verkligen har världens finaste i mitt liv,
vad mer kan jag begära av dom fina människorna?
Jag har verkligen träffat folk dom senaste månaderna
som kommer vara vänner för livet.
Och även om allt känns tungt just nu, även om jag
vill radera dom senaste månaderna för att allt skulle kännas lättare då,
så kom jag nyss fram till att det vill jag ju inte alls,
för då skulle jag ju även radera ut dom fina nya människor jag träffat.
Som verkligen ställer upp, alltid finns.
den som verkligen utmärkt sig, ALLTID finns där, no matter what,
som alltid ställer upp och aldrig skulle lämna min sida, det är Kenny,
förstår inte vad jag gjort för att förtjäna en så fin människa i mitt liv. <3.
Sen Jocke, Patrik, Dennis, Emil , ja alla, så sjukt bra människor.

Sen länge tillbaka har jag ju min absolut bästavän, Aldrig ett andetag utan. <3.

Ja men alla, så sjukt bra människor. Vad som än händer nu och framåt, så har jag
alltid dom, och dom kommer finnas där alltid och alltid.
Det känns bra, det gör att allt känns så mycket lättare att gå igenom!

Nej nu ska jag sluta va sentimental och kolla på how i met your mother. haha!


HÖRS!

"Jag älskar dig, så vi kanske kanske kanske ses igen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0