you are love!

En skit bra dag, orkar inte skriva den nu, skriver imorron :D hörs..

"Sättet du får mig att skratta när allt är grått.
Du är det finaste jag någonsin fått.
Sättet du får mig att känna mig lyckligast i världen.
Det är dig och ingen annan jag vill ha med mig på färden.

Sättet du himlar med ögonen och kallar mig galen.
Du är den jag drömt om, utan tvekan, du är idealen.
Sättet du håller om mig när jag fryser.
Din röst i telefonen, jag blundar och ryser.

Sättet dina läppar trycker sig mot mina.
Hur jag förlorar mig i dina ögon, de så fina.
Sättet du svarar i telefonen, som bara du kan.
Jag är så otroligt lycklig att jag dig fann.

Sättet du får mig att känna mig så speciell.
Vi är Romeo och Julia i våran egen novell.
Sättet du tar tag om min hand och håller den hårt.
På samma sätt som jag håller så hårt om det vi har som vårt.

Sättet du säger mitt namn och får mig att lätta.
Vår saga har bara börjat för att i all evighet fortsätta.
Sättet du finns i mina tankar från morgon till kväll.
Min kärlek till dig är så stor, från hjärtat mitt till varenda cell.

Sättet som du bara är, som du finns.
Första gången du sa de orden, är en gång jag för alltid minns.
Sättet som du, när du säger de orden, får mig att känna mig.
Hur du alltid blickar djupt in i mina ögon och säger "Jag älskar dig". "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0