Vem bryr sig om en saga utan lycklig slut?

idag har jag vaknat, gått med voffar, ätit, sen hjälpt mamma med förrådet,
plus letat efter mitt 8 bitars, vilket jag inte hittar :'(.
Sen hjälpte jag henne att ta in möblerna som va på baksidan.
Det va kämpig morgon det. haha.
Sen la jag mig o jäääste på rummet i min underbara säng
och kollade på Tusen bröder innan det va dax för mat.
Så åt jag, sen blev det mer Tusen bröder. Bra skit (Y).
Sen gick jag o mammi till hundgården med herr Billy o Herr Sheeba.
Men Billy är sååå tråkig där alltså. sjukt. haha.

Sen hem, ut o gå med tjejerna till affären, köpte vitamin vatten o Burn :P.
gick hem o va lycklig för att jag hade fått hem mitt nintendo 64 iafl,
får liksom ta det näst bästa.
Så har suttit o spelat det, lyssnat på grym musik o druckit vitamin vatten, skulle inte kunna bli så mkt
bättre tror jag :). Och har planerat att göra det ett tag till. Yesbox!
Jag älskar nintendo! :D haha 

Nej har nog inte så mkt mer vettigt att dela med mig förutom en bra låt text! :D

Är det du eller jag som har sårats gång efter gång igen?
Är det du eller jag som har troget alltid kommer tillbaka sen?
Är det du eller jag som har gråtit när allt som man har kvar är sargade hjärtan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0