Upplev mer upplev mer med bredbandsbolaget.

Jadu, vad har hänt sen sist?

Igår kväll tvärdecka jag i sängen vid 22.00, kommer inte ihåg sist jag somna så tidigt :o
gaalet, men skönt.

Idag har jag varit duktig, va iväg till AF på möte, där gick det bra.
Sen har jag typ legat o kollat på melrose place, varit ut med hundar,
legat i ett bad o kollat på 2½ män, paradise hotel och top model.
Bra skit, skönt om inte annat.
Sen suttit här, nu kollar jag på ngt mysko program på 3:an,
fett wierd. haha. Snart blire väl börja kolla på
How i met your mother, i hopp om att bli tröttmössa. hehe.
Inge mer värt o säga nu fan. haha


Du är det finaste jag vet.

"Cause we are ready to make it,
Oh forever, that´s for sure!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0