Spela svår o skyll dig själv när du fattar vad du missar!

Vad har hänt sen sist? hmm..


Inte mkt, mycket spelande av mitt kära nintendo som är kul skit! haha.
I onsdags hade jag mys dag med Jannice, efter hon dragit vart jag depp
och börja supa. haha. Söp till 4 på morgonen och somna väl runt 6.
Sen på torsdagen vakna jag sjukt sugen på pizza ( som alltid dagen efter! ).
Drog till kvarnen, köpte pizza, gick hem till Sabrina o moffa, snacka skit,
sen blev det kolla på kungarna av tylösand, och sen även en film.
Det vart en riktigt skäggig dag! Myes..

Idag har jag legat i ett bad, med ansikts mask o grejer, skoja inte om det va nice!:D
Sen spelat, kollat på serier o lite så där.
en ganska soft dag. Kollat på lite idol nu under kvällen, gått från
att bara ledsen, till att bli förbannad till att bli skit glad o aaaas taggad inför imorron
som kommer bli sjuuuukt skägg! hahaha! :D

Snart ska jag väl spela lite till, kolla ngn serie kanske ? Ja så får det bli :)


When i get sad, i stop being sad and be awesome instead!


Jag tänker inte gå tillbaka o tänka på våra minnen.
Jag tänker inte gå framåt o tänka på våra framtids planer.
Men det jag tänker göra är att leva, ha kul o kämpa på.
Tack för allt du lärt mig. <3.

"Who do you think you are?
Running 'round leaving scars.
Collecting your jar of hearts,
and tearing love apart.
You're gonna catch a cold,
from the ice inside your soul."


Grattis älskling på våran månads dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0