God bless the broken road that led me straight to you.

Öhm, idag så har jag vaknat, hoppas jag ;o. drömde sjuka drömmar, som vanligt -.- !
Drömde om kineser som tog av min min bh, svartsjuka "ex" osv. siiick!

Öhm, sen gick jag ut med vofflarna, la mig o kolla på kungarna av Tylösand,
eftersom det inte blev av igår riktigt..
Det va kul, helt awesome människor, vilka dårar! :D haha.
Sen blev det att kolla på dom nya avsnitten av The Vampire diaries.
Ääälskar den serien va! ett o ett halvt avsnitt kvar o sem, awesooome!

Sen kom älskelipälskeli hit en sväng o möööös sjukt mycket,
helt galet vad jag saknat den mannen, och hans vackra ögon.
Det va inte igår jag såg honom sååå lycklig, busig o glad.
Hans ögon verkligen skrek glädje, och jag älskar't.
Sen sa vi hejdå, eftersom han skulle iväg, men trooooligtvis
kommer han hit imorron kväll, då ska jag kidnappa honom,
så det så! :D haha !

Ikväll blire kanske träffa bästaste Smultronblomman! <3. Me love you!
får se vad som händer o sker liksom.

Hela denna vecka har fan varit riktigt jävla awesooome, ska verkligen inte klaga.
Kan nog inte ha fått det bättre. Träffat alla älskade som jag vill ha i mitt liv. <3.

Ibland verkligen älskar jag mitt liv, önskar att alla kan ha det lika bra som mej! hehe.
Känns som glöden sakta men säkert kommer tillbaka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0