Get out, get out of my way.

Godmorgon världen. Eller ja.. haha .

vaknade för en stund sen att det ringde, Marcus som skulle väcka mig,
hade helt glömt bort det. haha. yrvaken och fatta nada. haha.
Snacka i 5-10 minuter om dagen o morgonen dagen
så jag vakna till liv o inte somna om. haha .
Så ska jag förmodligen köpa en samsung ultra touch vilken dag som helst,
lyyckan är toootal! haha. sjukt.
Nej har gått med hundar o käkat, snart ska jag packa massa shit
för natten, och halsduk o vantar eftersom jag ska sitta på en
jävla moppe i ca 4 mil, kommer bli KALLT!
Så måste utrusta mig med grejor! Myes!
Snart hade jag tänkt o ta mig en dusch, innan jag packar.
För sen bär det ut med hundar och sen vidare till bussen.

Imorron lutar det åt fest, inte bestämt mig helt om jag ska dricka
eller så.  Men ska dit iafl, Madde och Marcus ville det så,
och Dennis måste ju någon hålla koll på ;) hahah .
aja har väl inge vettigt o säga. så ja, hörs då!



"I can’t function the same when you’re not here.
I’m calling your name but no one’s there.
And I hope one day you’ll see nobody has it easy.
I still can’t believe you found somebody new,
But I wish you the best, I guess."

Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Kikar in o tänkte att jag kan skriva nåt då oxå =) Ha det fint, kram!

2010-10-19 @ 00:24:12
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0