Does that make me crazyyy?

Ja vad har hänt sen sist? hmm.

I lördags va ju Jannice's fest, den va kkung, ångrar inte en sekund.
Såå jävla skägg alltså! Massa skitsnack med alla, kärt återseende av
gamla vänner, skaka ruuuumpa somfan, skratt, och gott dricka.
Kvällen slutade kanon, kom hem fan vid 4 tror jag. haha.
Börjar bli för gammal för sånt här ;P haha.

När jag vakna söndag morgon, messade jag bästaste,
vi hade planerat att flotta pizza bara hon o jag på morgonen.
Så fick det bli. Vid 1 drog vi o flotta.
Gott satan, jaaaa!
Sen vidare hem till henne, dricka kaffe, snacka skit o så där som vanligt.
Sen bar det hem, gå med hundarna o så där.
Så messade ett stycke Marcus o ville ses, vart lite glatt överraskad
när han kom o mötte mig. Han skulle egentligen åka efter en liten liten stund,
Så vi stog o snacka, skratta,buffa o knuffa, jaa allt som vi brukar hålla på med,
i typ två timmar ;o. Gaalet, men trevligt. Gjorde upp lite planer o så där.
Sen efter han åkt, efter vi sagt hejdå 3 ggr ;) hahaha ,
så drog jag in, satte mig vid datan o plöjde massa Joey,
spelade Nintendo 64 o så där..
Sen sova vid 1-2 tiden.

Men vaknade klockan 5 av väärsta mardrömmen, fyyyfan! BLÄ!
kunde inte somna om på typ två timmar, vågade inte sluta ögonen :(.
Sen somna jag om iafl, men det fick jag ju fan för,
drömde ännu en hemsk jävla dröm, vaknade strax före 10 o gav upp,
ville inte drömma fler hemskheter.

Sen så snacka jag med bästaste i telefon i 40 minuter typ <3.
Sen skulle Matilda o Bosse till västerås, och undra om jag skulle med,
jag är inte allt för kräsen och hade inge bättre för mig,
så , så fick det bli:) Åkte till Mediamarkt, Matilda skulle lämna in sin skärm
och köpa en kamera, och så blev det, skit bra kamera måste jag ju säga:).
Sen blev det Biltema, och sen Max, dit även Robin kom som skulle ha 45 minuters vila
i jobbet, så käkade, snacka skit, sen tillbaka till sala.
Väl tillbaka så gick jag promenad med vofflarna..
Sen la jag mig i ett väl förtjänat baad, skönt som fan kan jag lova er.
Och nu ska jag väl snart lägga mig o glo på någon film eller serie skulle jag tro :)

Ja vi hörs då! herrååååååå! :D



"Everytime I see your face,
my heart takes off on a high speed chase.
Now don't be scared,
it's only love Baby, that we're falling in"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0