Då vet jag att du älskar.

Jadu hur ska jag sumera denna helg på bästa helg, använder ordet UNDERBAR!
Helt jävla awesome.

Jag åkte ju hem till Myys i fredags.
Börja med att spela, eller ja, han spela och jag halv sov i hans knä, haha.
Sen åt vi tacos, mumma. Sen bestämde vi oss för att kolla på
film på hans rum eftersom Madde hade film kväll med sina tjej kompisar.
så va ett jävla liv. haha.
Så vi kollade först på första Harry Pottson, skit bra,
sen kolla vi på Benknäckargänget, ochså skit bra. haha.
Sen börja vi kolla på Harry pottson och den hemliga kammaren.
Vid halv 2 kom vi på att det kanske va sov dax,
och eftersom tjejerna skulle ha M:s rum, så transportera vi oss
in i dubbelsängen i Helenas o Jannes säng. Skön säng,
ovanligt stor. haha . Nej så myste vi o sov.

Lördagen blev jag väckt vid halv tolv, då tyckte M att det va dax för mig att kliva
upp eftersom han varit vaken sen 8 tiden eftersom han skulle släppa ut hästarna:P
Så åt jag frukost, snacka skit, sen blev det upp o spela igen,
Men då bokstavligt talat somna jag i knät på han :P
Sen snacka lite med hans föräldrar, innan vi åkte till stan.
Hem till mig, så jag fick fixa mig, äta o gå med hundar. 
Sen vid 6 gled vi över till Dennis och började dricka,
Patrik fick för sig att han skulle supa mig under bordet, han va på
god väg, men sen vart ju han ännu mer kalas än vad jag blev :P.
VI söp, Patrik spillde heela tiden, dom slog sönder en dörr,
hade sönder en stek panna, kruka, stol o så där.
Flippad kväll, jaa. Grabbar rökte vatten pipa med sprit i,
dom blev skeva som fan, sjukt fulla. sjukt kul.
Dennis va på strålande humör hela tiden (Y)!
Jag fick en bula efter Patrik, ja en helt galen kväll. Spårade rätt bra,
Massa skratt, dans, pussar, kramar, glädje o massa sånt,
sjuuukt bra. Vi kom hem hit vid typ 2-3 tiden ngn gång,
tvär decka i sängen. haha.

idag gick jag upp vid 11 tiden, gick med hundar och så där.
Satt och snacka skit med Madde och kollade på idol
och käkade frukost, sjukt gott.
Sen kom även Marcus upp ur sängen och skulle äta frukost.
så kollade vi på vem vet mest, och Sala va med i en fråga, tuuuufft!
Så busa vi, snacka skit och skratta åt gårdagen. haha.
Drog sen till ica o träffa upp Timmy och Emil, Timmy va skaaaapligt
bakis kan man ju säga. haha. Sen kom även Kenny dit.
Och sen kom myysis mamma och hämta dom, så va bara o säga hejdå,
sen knalla hem, och nu sitter jag här, och gör ingenting.
Nyss bäddat sängen, fundilerar på att käka, gå med hundar o
sen lägga mig o halv dö i sängen, sjukt trött, inte mkt sömn inatt:P haha .

Underbar helg, tack ALLA! :D


"If heaven falls i'm coming too.
Just like you said, if you leave my life, i'm better of dead. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0