Come and rescue me.

god kväll alla glada människor, eller ja,ledsna oxå, ska väl inte döma ngn :P
vad har hänt idag då ?
Har vaknat, otippat va ?;)
Nej sen gick jag med hundar, åt o så där, la mig o kolla på
joey som vanligt, skööönt.
Sen vid tjugo över 3 så vare bara bege sig ner på stan i orkanen som är här ute ;o
Skulle ju på bolaget till på lördag eftersom jag åker iväg imorron.
Så mötte Madelene på stan, mys.
vi köpte örhängen och armband åt henne, sen gick vi o åt,
snacka skit o massa sånt som vi är kung på!:D haha.
Sa hejdå till henne, gick in på bolaget, köpte allt, tuuungt som fan ;o.
Sen vart det gå till mammas jobb o vänta på henne, så
blev det hemgång, väl hemma så gick vi med hundar och sånt där skit.
Kollade på Ph, bra skit. haha .

Sen har jag suttit här o kollat runt. nice eller ja, vet inte.
en helt okej dag, soft om inte annat :P.
Snart måste jag städa, eftersom jag ska ha två inneboende här på lördag,
så måste städa så maddrassen får plats på golvet. haha.
för imorron vid 3 sticker jag ju från sala, så måste fixa det ikväll. haha.

aja har väl inge speciellt mer o säga tror jag. höööörs!:D


"it's Alright, it's OK !
I'm so much better without you .
I won't be sorry .
It's Alright, it's OK .
So don't you bother what I do .
No matter what you say ,
I wont return ,
Our bridge has burned down .
I'm stronger now!"

Kommentarer
Postat av: Sofia

SLYNA!!! du ska ge fan i andras pojkvänner... att inte kunna hitta ngn egen utan måste springa efter andras pojkvänner får dig bara att framstå som en desperat hora som inte kan skaffa eget... men en dag kommer du att få ett dåligt öde som du förtjänar!!!

2010-10-14 @ 22:03:17
Postat av: ...

Jag ska bara till min egen pojkvän, Puss!

2010-10-14 @ 22:23:29
Postat av: Fija

Haha Seriöst, du Sofia.. !! För det första, en Slyna är någon som springer runt till massa olika killar, vilket hon INTE gör, hon är med sin så kallade pojkvän ? Vad han själv säger att han är, sen kanske det råkar vara så här att enligt vad han säger är han tsm med henne och ingen annan! Å en desperat Hora ? Host host Moget !!! (Y) Tummen upp för dig bruden ! Tkr ba det är tråkigt dock då, Tess du suger om Hora ! För pengarna går trögt ?! Å en desperat sådan får väl pengar, samt då hade hon väl gått till vem som ? Men du kanske tkr hennes pojkvän är så vidrig eller nå, vad vet jag ?! Eftersom du är så stor i munnen och säger detta ?! Å fråga honom om han betalar henne ?! Skulle varit bra för dig dock Tess, tjänat lite extra så vi kan dra iväg från allt några dagar?! :)

Tycker folk ska hålla igen med sina meningar innan dom tar reda på fakta.. ?! Å hade han inte velat haft henne där skulle hon väl aldrig åkt dit ?! Det är jävligt lätt att hacka på någon, hitta syndabock men e då till att ta rätt nästa gång ?! (Y)

Tess fyfan vilken Slyna du är seriöst ! Ojojoj, du har för många karlar du får sålla ut lite å bjuda med dig nu, du börjar bli lite för snål tkr jag, jag vill oxå ha någon okej ?! :)

2010-10-14 @ 22:34:19
Postat av: Therese

haha, jag ska fan be honom ge mig pengar, ska säga till honom om det imorron fan! Det här går inte, kan inte vara en gratis hora! :o Ja ja, får ge dom nummer lappar så jag hinner med dig oxå älsk! :D

2010-10-14 @ 22:36:45
Postat av: Sofia

ha ha ha... du är bra störd... hur känns de att dela honom med en annan som han dessutom ska ha barn med?? du lär inte vara frisk ngn stans i huvudet om man accepterar sånt...

2010-10-14 @ 22:37:13
Postat av: Fija

Haha ja men du får ge mig en pojke oxå !! ;) Mohaha.. Aa gör det får se han kanske betalar ?! :D Men gratis hora kan man väl ändå inte vara :S Hum... För då är man ju ingen Hora :/

2010-10-14 @ 22:37:40
Postat av: Therese

Jo man är en hora, en jävligt dålig sådan bara :/

2010-10-14 @ 22:39:09
Postat av: Fija

Men då är det väl ändå såhär lilla du, att om han är med båda så lär ju hans andra vara minst lika ofrisk som oxå accepterar det ?! eller har jag fel där ?! O.o

2010-10-14 @ 22:39:13
Postat av: Therese

nej så tänker dom inte gumman, så du har nog fel i deras dröm värld :)

2010-10-14 @ 22:48:44
Postat av: Fija

Fast är dock en som skriver, finns folk som verkar förstå iaf, till skillnad mot andra.. ! Den andra parten i dramat lyssnar iaf och jag kan iaf prata med henne, men denna person, ja vet inte vad jag ska säga om den ens.. Men orka bry sig, vi är inte 14 år ! Har man inget att komma med försöker man alltid med dom "tuffa, hårda" orden så.. Men men saken samma.. Ni är samma skrot och korn om det nu ska vara så lixom.. Men inte hennes problem eller liv, det är era, så orka att dom måste lägga sig i ?! Haha Men brist på annat så håller man på.. Skaffa en bättre hobby tror jag.. Men Ja du är min lilla H*ra älsk <3 ;) Men se till att tjäna lite bättre !

2010-10-14 @ 22:58:16
Postat av: Therese

Jaaa jag ska börja be om löneförhöjning, det här funkar inte:D

2010-10-14 @ 22:59:54
Postat av: Fija

Hahahahahaha Härligt !!! :)

2010-10-14 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0