Can't you see it in my eyes?

Sitter och lyssnar på gamla europe låtar o älskar't. SKÄGG:D .


Ja vaknade imorse av att min telefon ringde, mysigt sätt att vakna till av,
mysigt människa,yyyepp!
Vi prata i tio minuter typ. Sen vakna jag, gick upp o så där.
gick med hundarna, sen bar det iväg till psyk,
sen till apoteket, sen amf sen fk, jag har stått i o fixat många ärenden :P

Sen drog jag hem, la mig i sängen o kolla på joey, gillas.
Efter jag tröttnat på det tog jag med mig tv:n
in i badrummet, och la mig i ett bad o kolla på
2 & ½ men, paradise hotel och arga snickarn.
Sen börja jag koll apå grey's anatomy, då kom Matilduuuus
och Bosse och en rök, sen har jag suttit vid datan,
och kollade SJÄLVKLART på kungarna från tylösand, så skäggigt. haha.
Nu sitte rjag här o skriver med trevlig människa på msn,
längtar till på fredag och mys, längtar till den sista då jag troligen åker till
Eskilstuna, vilket kommer bli awesome!
och messar med mys.  Ska väl snart skutta ner i sängen o kolla
på vänner innan jag somnar. 


ahh hörs då!


"Can't you see it in my eyes that this might be our last goodbye?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0