You were never a friend to me.

Dag dagens världen!

Igår vart en riktigt awesome kväll.

Gick på harry pottson igen, men Matilda,Ellinor och Sara.
Fysatan vad vi skratta och hade kul. haha. härligt!
filmen va lika bra som förra gången, gillas.

efter bion blev det glida över till Jannice och sitta o snacka
skit med henne o Malin, sen kom även hennes morbror o familj oså där.
riktigt mysigt, sen skulle den familjen sova,
då gled vi över hit, snacka skit och spela quiz,
det va riktigt kul, mös o hade allmänt asnice!
Det gillades massa.
Idag så har jag bara hunnit ut med hundar, varit över till Jannice
en sväng eftersom dom åker hem idag :(.
Men nästa helg, då smäller det, kommer bli awesome!

Nu sitter jag bara här, ska strax skutta in i ett bad, det gillas :D.
Har en halv deppig dag, mår inte alls bra,
och vet inte varför, för är inge speciellt som hänt.
men alla har väl mindre bra dagar antar jag.
blir väl bättre får jag hoppas :).


PUSS!




"everywhere that i go i'm reminded of us, where we been, what we've done"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0