you said we wouldn't be apart..

Jaa senaste två dagarna då.

igår, dagen plöjde jag massa one tree hill, låg o mös i sängen,
gick med hundar, käkade o så där, allt vardagligt :).
Sen drog jag hem till min absolut bästaste,
Snacka skit, grät en skvätt tillsammans, det kommer göra så ont o lämna er :'(.
Kommer gråta varje dag, men vad som än händer vet jag att vi aldrig kommer förlora
DET, för det vi har är unikt, det är äkta, det är vänskap!<3.
vi snacka skit om hennes nya "vänner" nå jävla små kryps äckel. döör! haha.
öhm, vid 11 typ, drog jag till bror, mata katter :).
Sen blev det möta upp M, snacka lite, drog till mig, kollade på
the losers, riktigt bra, förutom att jag inte hängde med riktigt i mitten pga diskution..
Men den va awesome ändå :). Sen blev det "the hole", den va bra till en början,
läskig som fan, men sen spårade det totaaaaalt. haha.
Sen blev det plöja one tree hill till klockan 20 över 6 imorse :o.
gaaalet. Yesbox..

Vaknade o gick upp vid 3 tiden, ut med hundar, äta "frukost", snacka skit med mamma,
innan det bar av till Dennis och dricka kaffe, och snacka massa skit med suss som vanligt
när jag är där, alltid lika trevligt :) Drog hem vid 6 tiden ngn gång.
Helt okej.
Ikväll blir det msn-mys med smultronblomman <3. det gillas :).


Slänger in ett par bilder från förra helgen som va awesome!










"Don't be scared, it's only love we're falling in" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0