why should i complain?

gårdagen kan bara sammanfattas som awesomeeeee!
Lärde känna nytt folk, bara en värd o nämn egentligen, Josef, hel skön kille :)
Fattar inte riktigt hur allt folk kunde försvinna riktigt? hehe .
Förstog nog ingen av oss två :P.

Kvällen började med förkrök hos Tj, trevligt värre, myes.
Satt där o skratta hade skoj osv med Kenny,stefan,Dennis,
Emil, Tj och någon sofia , innan det bar vidare
ner på hottan och dansa satan. Fat öl kostade till en början 35 kr,
passade bra för min tunna ficka :P hehe .
Dansa arslet av oss, träffade även Conny där inne, awesome :).
Blev även erbjuden jobb, men skiter nog i det va ^^ haha .
Sen efter hotellet så va det ett jävla liv på poliserna.
Sen försvann alla, så slutade det med att jag och Josef stog
där helt ensamma utan ngrav våra vänner, förstår inte hur det gick
till riktigt? hehe . aja, vi fick iafl skratta ändå, behövs inte så mkt
folk för o ha kul ibland :).

Sen gled man hem o sov mer eller mindre, skönt :)
Kan inte klaga på gårdagen. Sjukt glad att jag hängde med fan.

Ja ja, idag händer det inte så himla mkt, kolla på lite serier och tjocka
i sängen tror jag det får bli, boka biljetter till nästa helg oxå :)
AWESOOME!:D

PUSS!



så här fick jag se ut igår :)



"They say, time heals everything. But i'm still waiting"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0