when i stop shine we shine togheter.

Vaknade för en stund sen, fryser som ett as,
sjuk igen, som ett as, halsen o näsan vill inte riktigt som  jag.
Mina utslag har blivit värre IGEN!, så blir läkaren med dom snart
skulle jag tro. suck, för man är ju så jävla rik vid jul  -.- !
ska iafl boka biljetter till Gävle snart den här veckan, eftersom
jag åker nästa helg, awesome!

Nu ska jag ta min kopp kaffe, lägga mig i ett varmt bad,
försöka bli frisk, åtminstone må bättre, för ska på
bio ikväll, sen blev det visst dra hem till Robin
efter det, det är awesome, typ tusen år sen sist
vi umgicks, eller ja, iafl 3 år eller ngt? Kommer bli nice:)
hörs sen! :*


btw tänkte ladda upp bild, men gåddade inte. hehe.


"Life is hard we all know".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0