We are ready to make it, forever..

i väntan på att bästa mammi skulle komma hem från jobbet,
så kom världens bästaste Jannice över o snacka skit, som vi förövrigt är bäst på
näst efter att käka ;), och kolla på bebisen! Myyyys! älskar't..
Sen blev det promenad med hundarna, det va mysigt :).
Har varit på så kärleks fullt humör och på djävuls humör (a).
Och vem har fått stå ut med mitt onda jag tro (a) hehe.
Stackars lilla Marcus alltså , haha. Får försöka gottgöra honom sen :) hehe.

Nu blire slänga sig i sängen, kolla på ph och bara ha mys med mina hjärtan.

För övrigt saknar jag min allra bästavän alldeles för mycket :(!<3..

Slänger in bild på mig o sötaste Jannice :D



"with you i don't suffer anymore <3".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0