Vi är som gjorda för varann..

Vaknade för en liten stund sen, och undra vad fan jag höll på med inatt,
vaknade utan nattlinne, jag somnade med det på, och jag sover ALLTID i nattlinne.
Går inte att sova utan liksom, mycket mysko måste jag säga. haha.
Drömde sjuk dröm, för sjuk för tt ens skriva ut här, för sjuk för att
ens minnas. haha. jag döör lite granna..
vad händer idag ? Samma som vanligt..
One tree hill :D hehe. nej men ska även snacka med bror,
fråga om han vill vara hundvakt inte nu i helgen, utan den efter,
och den första helgen i december, eftersom jag ska bort båda
datumen :). mys. kommer bli awesome <3.
Och i helgen så blire fest för Hajen som snart fyller år,
det kommer bli tjockt nice. Blir ju lite små tvingad på festen,
men när det är rätt människa som tvingar så okejdå :).
Ja sen kanske man ska passa på o träffa herr brottare idag när han kommer till stan?
han snacka ngt om det iafl. Får se hur det blir :).
Vaknade av att det blåste ut, helt sjukt mycket, då kommer det bli
skapligt jävla kul o gå ut till sheeba, min söta hund, som älskar att
ha ihjäl sin matte genom att jaga varenda löv som rör sig..haha. kan bli intressant!
haha. nej inte alls. hehe.. Får hoppa sja överlever utan större skador!
Sägs även att det ska komma snö idag, vart fan är snön?! GE MIG NU! :D

Nej nu ska jag försöka vakna, byta om o gå ut med mina odjur :).


"i just knew too much.. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0