suddenly i don't feel so insicure.

Godmorgon sunshine!

Inte så roligt sista inlägg, men kändes inte så kul o få reda
på exakt vilken bra "vänskap" vi hade. Nu har du fått som
du velat hela tiden, nu kan du skratta länge åt det.
varsegoood!

Nej ska inte lägga ner mer energi på det där. Då blir jag bara arg.
nyss vaknat, sov mycket bättre inatt än dom senaste två nätterna.
Antar att kroppen börjar vänja sig lite vid medicinen nu :).
Det är bra skit! hehe.
På måndag blire ringa Barnmorskan! Låter bra tycker jag :).
Kolla så allt är okej o så där!

Idag blire nog ganska lugna puckar. Dennis ville att jag skulle
följa med på krogen, men känns som jag är på väg att bli
förkyld. Och det är inte okej! hehe.

ska snart ut med hundarna, sen blire lägga sig i sängen o kolla
på paradise hotel eftersom det aldrig blev av..
Sen lägga sig i ett bad o kolla på one tree hill, som vanligt,
ingen som kan gissa att jag gillar one tree hill tror jag :D hehe.
What ever, nu ska jag ut i snöyran! hehe. :D


HÖRS!




"i've been changed for good".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0