sometime it is hard to breath.

idag har jag först plöjt massa one tree hill o så där.
Lite halv mys, eftersom jag har min kärlek i min säng. <3.
Sen iafl , på kvällen, beställde vi hem Pizza, orkade inte klaga mat här hemma.
Latisar jag vet :). Men jag gillar't. Men från o med måndag blire ändring på kosten igen :).
sen när mamma drog iväg till jobbbet så skulle jag va snäll o slänga i en maskin tvätt,
men slutade med att jag tvättade allt, snäll o duktig mig, ja :).
Samtidigt som jag har suttit o druckit grogg med seb över msn,
det är awesome och asnice!:D Längtar lite lagomt tills han kommer o vi ska
festa arlset av oss. Kommer bli grymt!

så har jag cyklat till bror o matat katter o så där.
Jaa lite har jag gjort iafl..
snart blire nog o kolla på one tree hill tills man deckar, låter som en bra idé
eftersom jag varit dödstrött sen 10 typ :P haha .
Imorron blire väl plöja massa one tree hill hela dagen,
kanske hem till min bästa på kvällen, beroende på om mamma vill
vara kattvakt åt mig o så där :)

Ibland undrar man om allt är värt besväret? jag börjar tveka.
Men snart sticker jag från den här stan, från problemen.
Och det kommer bli awesome, jag kommer göra det awesome!





Med dig vid min sida kan det ju inte bli annat än rätt :) <3


"Du sa att du skulle vara förevigt min.
Du sa att jag för alltid skulle vara din.
Du sa alla dina fina ord, allt det jag ville höra
Du sa så mycket att jag inget annat kunde göra.

Du sa ett, två, tre "förlåt".
Du sa sjung din klagolåt.
Du sa så mycket ont.
Du sa så mycket tomt.

Du sa att det var din sista gång.
Du sa att du alltid var på språng.
Du sa att du behövde tid, så mycket tid.
Du sa att det här skulle bli vår sista strid.

Du sa fyra, fem, sex "aldrig mer".
Du sa att jag är allt du ser.
Du sa att jag var ditt allt.
Du sa... du sa så överallt.

Du sa så jävla mycket skit.
Du sa att du hade vuxit.
Du sa vit när du menade svart.
Du sa en sekund men menade en kvart.

Du sa sju, åtta, nio "men hjärtat".
Du sa det till hjärtat du svärtat.
Du sa att jag var det bästa du fått.
Du sa dina ord men jag hade redan gått."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0