so sad, so afraid.

Nej kunde inte blogga nå mer igår, hann inte riktigt. vart full rulle :).
M ringde, så drog över till Dennis, snacka MASSA Skit,som vanligt om
allt mellan raggare, barn, förhållanden, och korkade ungdomar :) hehe.
Va kvar där till strax efter 9, så kom jag på att jag hade hundar o en katt o ta hand om :) hehe .
Så skulle jag o M gå hem, men han börja muppa sig,
så blev fullt snö bolls krig, vi sprang i typ 10 minuter och båda flåsa som
vi sprungit 10 mil, helt sick. haha, men jag vann, som vanligt (a). hehe.
Så gick vi in, jag åt macka och drack té, det är gottigt :).
Sen blev det tanka The Boondocks, medans det laddade, så kollade vi på ngn
sjuk film, kolla bara en halvtimme ungefär. hehe .
Sen bytte vi till 8 mile, den är ju för sjukt bra, och en sjukt snygg karl, man bara
smälter totalt när man ser karl'n! :D haha.
När den va slut så va the boondocks nerladdat.

då börja vi kolla på det, braaaaaaaaa skit alltså ! haha.
Man fick ju skratta en del liksom. hehe.
Sen vid tre bestämde vi för att se sista avsnittet sen försöka sova,
och eftersom jag är så snäll som jag brukar, så massera jag honom
och klia han på ryggen i typ 30 minuter..
Sen vare bara o slagga :).  och min lilla ligist katt är för go mot M's fötter om nätterna :D haha.

Idag så gick jag upp när hans klocka ringde vid 8, för hade lovat o sparka upp honom.
Tog lite mer än en timme, gick ner käka frukost, sa hejdå när han skulle ut
i snö stormen,  medans jag tog o la migg i sängen o
skulle kolla på the boondocks, hann kolla ett halvt avsnitt sen tvär decka jag!
haha. vakna nyss av ett mess, sen kollade ut, så funderar på att gå ut med en hund o hoppa
i all denna mysiga snö, tänk om den är borta imorron när jag vaknar liksom ;o.
det funkar inte riktigt.

Har ingen aning om vad som händer idag egentligen, märks väl sen :)
uppdaterar väl när jag vet eller liknande ;D hehe .
Lägger upp en pic på min kärlek <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0