Skulle du bry dig om jag försvann?

Jadu,är inte kkung på att uppdatera just nu bara :P hehe .

helgen va awesome. i fredags drog jag hem till Dennis,
vi drack lite öl, sen drog vi vidare till Victoria och snacka skit o hade det trevligt.
Jag va väl inte allt för bra sällskap tyvärr, mådde inte så bra.
Men Marcus och Kenny försökte iafl stötta mig så gott det gick, tack.<3
vi gick o mötte upp Madde, sen drog vi till Dalhem o sov. skönt.

Lördagen, jag sminkade Madde o så där, fixa mig själv,
sen åt vi, och drog till Dennis snabbt för att hämta Babe's
saker sen vidare till ica för att sen dra vidare till Hajen.
Där vankades det tacos, o massa drickande med massa trevligt folk :).
vi dansade, hade pusskalas, snacka skit, drack och hade allmänt jävla trevligt
alltså !:D synd bara att vissa människor inte vet hur man beter sig
när man dricker liksom.. Men det löste sig väl..
Sen drog vi hem till mig o soooov. Vi vaknade vid 3 på eftermiddagen typ.
heelt sick!:P

Så gick vi upp, åt frukost, snacka skit,
sen följde jag Marcus och Madde nästan helga vägen till bussen och sa hejdå.
Då blev det hem, decka i sängen till Harry pottson!
ska ju troligen gå på den på söndag..
Idag har jag varit ner på ams, sög balle o cykla i snö storm. haha.

Nu väntar jag på att tredje harry pottson filmen ska bli
klar så blire glo på den, myes..

hörs!


"You’ll always be my hero, even though you lost your mind."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0