Skit i vad jag gör!

Nu har man vaknat, inte gjort så mkt, gått med hundar,
ätit en clementin och druckit cappuchino :). GOTT! :D Jaa!
Vaknade på väldigt rätt sida idag, sjukt glad,
lyssnar på bra musik som gör det hela bättre.
Idag kanske man finner orken till att städa.
Inte ens orkat ta bort madrassen sen jag hade sov sällskap
här hemma förr förra helgen, sick! jag har så dålig
motivation till att städa, men den brukar stiga när jag
är så här sjukt glad! :D
Lyssna på awesome låt som gör mig happy, Nanne-Pissenisse! (Y)!

Kanske hitta på ngt ikväll med någon rolig människa ?
Kanske gå över till min bästavän, saknar ihjäl mig efter henne,
så det är faktiskt, vet verkligen inte hur jag ska överleva
att inte kunna få infall o bara åka över till henne när jag vill,
eller när jag vet att hon behöver mig, inte kunna åka dit o va
där på 5 minuter. Kommer göra ont.Men vi klarar av ALLT,
så länge vi har varandra. Right älskling?
Avstånd är den dåliga sortens stånd!
Ja, nu får jag saknads kramper, så måste nästan dit idag.
Blir messa henne strax. JAPP! :D

Ska nog snart placera mig i mitt kära bakar oxå,
innan Jannice och Malin kommer till sala, då
ska man träffa dom osso, det gillas :D! <3.


HÖRS !:D



haha, WOOOOORD! :D


"This is how we do it, everybody sing along with me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0