Sen du försvann

Jag är inte den jag va, den sidan försvann, när mina känslor försvann och ersattes med tomhet.
Och jag kommer aldrig återgå till att va den dumma lilla flicka med känslor,
som va sårbar,förstörbar. Det är inte värt det mina vänner, tro mig.

Hela min värld kretsar inte runt en människa,
men det krävdes bara en liten droppe för att få
bägarn att rinna över, och förstå vad som är viktigt
här i livet, och det är inte att vara känslomässig,
känslor kan man leva utan, jag klarar mig utan det.
Jag vet vilka jag älskar, även om jag inte känner känslan.
Och det gör mig ingenting, även om jag inte känner
lyckan, så vet jag när jag hittat den.
Och det gör mig ingenting att inte få känna den,
för då slipper jag känna när det gör ont,
och det är en känsla jag vägrar ha i min kropp.
that's it. Simple as that. Cold as ice, that's all i have to be.


och jag vet att ingen jag känner förstår mig,
ingen. och det gör mig ingenting.
Jag vet, det är huvudsaken.
Jag vet att jag kan vara mer kall än någon annan
jag känner, jag kan när jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0