Dag ett: Om mig!

Så länge jag har levt har jag verkligen försökt att
leva fullt ut, försökt o se allt jag har istället för det jag inte har.
Jag älskar att skratta, men för några månader sen tappa jag bort mig själv.
Nu börjar jag hitta mig själv igen, och det känns skönt.
Jag är en sprallig, kärleks full människa med massa liv i kroppen.
Jag blir dock lätt uttråkad av folk som inte underhåller mig,
alltså det måste hända saker.
Men jag hatar drama, det här "high school drama",
är så trött på det.
Jag är en impulsiv människa, som är beroende av läppsyl,min mamma
och mina djur. Har ett ganska hett temprament,
säger vad jag tycket och tänker.
Men jag är även väldigt omtänksam, bryr mig om allt o alla,
oftast bryr jag mig alldeles för mycket och sidosätter mig själv.
Ganska bra beskrivning på mig skulle jag tro :)




" allting har förändrats, men du finns kvar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0