Jag har givit dig allt.

Ibland undrar man om det verkligen är värt det?
Jag tror det, den här gången iafl, fick se mycket falskhet,
mycket smärta, mycket bråk o sjå,
men fick ändå så mycket finare på köpet, så sjukt fina vänner,
jag har blivit starkare,jag har gjort mitt misstag,
och då lär man sig av det oxå, och det känns skönt :).

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, antingen hjälpa mamma
i tvättstugan, annars vet jag inte, ta ett tåg o hälsa på min söta vän kanske ? ;).
Det skulle gillas! Får se vad jag gör :).

Men vad händer idag då alla människor ?! :D



Känner mig glad idag, känner mig omladdad, nu kan det inte gå
något annat håll än uppåt, det känns helt okej! :)


"It's gonna take a Superman to sweep me off my feet ;)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0