Jag gick i ett kvarter idag.

Sitter här o funderar om jag ska ta de erbjudande jag fick
nu i veckan, en gratis resa till typ malmö området någonstans.
Det skulle vara ganska skönt o komma iväg faktiskt måste
jag faktiskt erkänna. Men läskigt o åka så långt.
Men det skulle vara ganska nice. Träffa en asnice människa,
skratta, ha kul, miljöbyte, ja ganska awesome.
Men frågan, vågar jag ? haha. Det är oxå läskigt.
Jääävligt sugen iafl. bli lite små bortskämd, skulle inte va helt fel!:D
hehe. inte varje dag man blir det liksom.

Skit samma. jag är sjukt uttråkad, men för trött för att
orka göra ngt vettigt. haha. illa, iknow!




"I wanna celebrate and live my life."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0