It is what it is.

Vaknade, trött som jag vet inte vad.
Men min julklapp hade kommit, så tack Jeff :) .
och mina pengar, så drog ner på stan med Sabrina
för att sätta in dom på kontot, sen blev det
fika, snacka massa skit o prata om helgen som va ganska
konstig, men mycket bra. Det ända dåliga va väl
hur min syn på en människa ändrades, men nu vet jag iallafall.
Men det känns okej, för min helg va totalt jävla awesome mys! :D

Nej sen drack vi kaffe och sen vare bara dra hem, så nu sitter jag här
och fryser, snart blir det nog dra till Fia efter jag ätit :)
Låter bra tycker jag!
Jag gillar söta människor, dom gör mig mycket glad! :).

PUSS:D




"it's complicated, so complicated."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0