i gotta say what i mean.

Har inte skrivit på sjukt länge. Ska försöka bättra mig.
Allt har varit upp o ner, ena sekunden bra, ena sekunden skit.
Mest skit om jag ska vara ärlig. Det är kaos i mitt huvud.

Men helgen som va, heeeelt jävla awesome!
Fredagen, vart det halloween fest här hemma, det va mys.
Massa bra folk, massa alkohol, alla utklädda, ja det va Awesome som sagt!

Lördagen blev det förfest med bästaste och stefan, sen krogen.
Där jag träffa massa söta människor och jag trivdes.
Dansa arslet av  mig, heeeelt awesome det oxå.

söndagen va jag lite små sliten, inte van vid att festa två dagars längre,
inte van att ha så kul o må så bra heller :).
Sen iafl mot kvällen ringde M, vi behövde väl prata ut lite o så där.
gick till Emil, kolla på när dom nörda cs ;).
Sen till ica o vidare till Dennis.
efter en stund drog jag hem o duscha, sen kom M o kolla på film o sov o så där.
Måndagen blev lugn, som vanligt.
tisdagen fick jag nå ryck, tog med mig Bosse och Sabrina och köpte tisse tatt.
Min Tira, Pure fucking love. <3.

Onsdagen blev lugn, jaa, alla mina veckodagar suger för övrigt.

O helgen blir bra för att den blandas med alkohol.
och ska jag ändå ligga hemma o va ensam i den här hålan varenda dag,
kan jag lika gärna göra det i Gävle. Där har jag iafl Smultronblomman. <3.
Mår sjukt dåligt av att bo i den här staden, allt kaos..
vill må bra för en gång skull, och nu tar jag tag i det.
Snart blire gävle. Och det känns skönt som fan.
Kommer gråta ihjäl mig när jag lämnar Mamma,fia och rasmus,
mitt hjärta kommer gå i tio tusen tals bitar.
Men jag kommer ju hälsa på minst en gångi månaden, och dom kommer till mig.<3.
Har iafl ställt mig i bostadskö osv. det är nice.
Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så jag kommer härifrån.
Förövrigt så ska jag till gävle den sista och hälsa på smultronblomman, mys!
Skoja inte <3.

Nej mitt liv är upp o ner, säg vad ni vill, om att jag "flyr och rymmer" från mina problem.
kanske mitt sätt att hantera saker, kanske det ända sättet för mig
att inte gå ner mig totalt och ge upp allt.
För ha det så här orkar jag inte helt enkelt.


" Jag orkar inte älska dig längre.
jag orkar inte känns så här.
jag vet jag borde leé och gå vidare,
men längtan finns fortfarande kvar här. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0