i fell in love with you...

Nu sen sist har jag kollat på one tree hill,
även ut med zella, o mötte M på ica, tog en cigg, snacka lite skit o sånt där,
gav honom presenten han skulle få..
Sen va han tvungen o dra tyvärr.
Men då godde jag hem, la mig i sängen o kolla massa på one tree hill igen,
skrivit på msn o så där..
sen nu på kvällen ringde Jocke, han va tydligen i sala så han kom över o
sa hej typ. Trevlans, o nu ska jag placera mig i sängen igen,
kolla på one tree hill, äta marabou's nya vita choklad som smakar nom nom..
och messa, och sen försöka sova så det blir morgondagen:).

slänger in en rätt gammal pic bara för att :).


"Jag finner inga ord för dig.
Jag vill att du ska vara här hos mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0