i aint gonna live forever.

Vad har hänt idag?
Jag har bada två gånger, ena gången i 2 ½ timme och andra i 1½ timme, galet iknow :D
hehe. Jaa, sen har jag kollat på lite serier som vanligt,
blev vampire diaries, gossip girl o massa one tree hill. lovely.
Ska åka iväg i helgen, skönt! <3.

Mjaa, vad ska man mer säga? Jag vet inte. ska försöka sova strax.
så godnatter då!




"När man slutar förvänta sig saker av folk, att dom ska bry sig, finnas där för en, de är den dagen det inte gör lika ont när dom hugger en i ryggen, för tro mig, det kommer förr eller senare, been there done that. Jag vet vad det handlar om. När man slutar öppna sig för människor, då är man inte längre sårbar, och då slipper man må dåligt, man slipper alla dessa tårar, man är bara tom. En underbar känsla."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0