hej vinter land, nu är jag här.

Godmorgon, eller god dag rättare sagt :).

Somnade vid typ 5 imorse, helt död, då va jag klar med alla installeringar,
uppdateringar och mitt snack med jocke, trevlans :).
Vaknade runt 1 tiden, drog ut med hundarna, åt frukost
och drack kaffe med mamma och snacka massa skit :)
Fick även 3 dagars jobb i januari, ska bo hemma hos min granne
med hennes hundar medans hon åker fram och tillbaka till
skåne, det kan ju va nice med lite extra pengar eftersom
jag kommer va as fattig o så där :).

Nu sitter jag här, kollar lite tåg tider till i helgen,
totalt jävla awesome, ohja! Kan inte klaga alltså.
Jag börjar känna mig som mig själv igen,
impulsiv, vill göra saker, glad, ja, jag själv i egen hög person.
Känns så skönt, för har inte varit mig själv på bra
många månader pga många olika saker,olika rädslor osv.
Men nu är jag tillbaka, eller ja iallafall på väg, och det
känns skit skönt ska jag be om att få tala om :).
Nu blire snart hoppa in i ett bad, o kolla på one tree hill, det är skönt.
Hade ju pepparkaks bak hemma hos fia igår med Rasmus,Fia,Stefan och Anders,
slutade med mjöl krig, vi va inte vackra, men jävlar vad vi kämpa,
Rasmus gav sig inte i första taget. haha. så jävla kul!
Så har mjöl i hela håret. galet, så blir bad strax.


PUSS DÅVA!




"People always leave, vad va det jag sa? Vem hade rätt?".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0