Forget i'm not sure i could.

Jag kommer ihåg vår första gång.
Jag kommer ihåg vår alldeles egna sång.
Jag kommer ihåg dina fingrar mellan mina.
Jag kommer ihåg alla dina ord, orden så fina.

Jag kommer ihåg midsommarnattsdrömmen.
Jag kommer ihåg den starka kärleksströmmen.
Jag kommer ihåg de fallande rosenbladen.
Jag kommer ihåg hur de täckte den gråa staden.

Jag kommer ihåg att jag skulle minnas.
Jag kommer ihåg att du skulle finnas.
Jag kommer ihåg att jag inte skulle glömma.
Jag kommer ihåg att jag aldrig skulle sluta drömma.

Jag kommer ihåg regnbågens alla färger i dina trötta ögon.
Jag kommer ihåg regndropparnas stilla oväsen i mina öron.
Jag kommer ihåg den svarta färgen, den röda färgen.
Jag kommer ihåg den djupa dalen mellan de stora bergen.

Jag kommer ihåg din sorgsna blick.
Jag kommer ihåg alla dina trick.
Jag kommer ihåg det jag borde glömt.
Jag kommer ihåg det jag trodde jag gömt.

Jag kommer ihåg vår sista gång.
Jag kommer ihåg vår väg så lång.
Jag kommer ihåg dina tomma ord.
Jag kommer ihåg mitt hjärtas självmord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0