Everywhere that i go it remind me of us.

Haft en mys kväll hemma hos sötaste Matilda.
Snackat massa skit, ätit gott och skrattat :P haha .

Kom hem för en stund sen, sitter o lyssnar på musik.
Det gillas, lyssnar inte på massa smörja längre.
Massa depp skit, sånt kan man inte lyssna på ,
allt handlar om det enda i världen jag verkligen
inte tror på, tror mer på att det finns en jävla
gud som använder oss som dockor än den skiten.
Ren smörja som människor hittat på bara :) hehe .

saker o ting ändras med tiden, snart sticker jag :D så skönt

Imorron blire ställa klockan, eftersom jag ska ringa Bm,
sen kommer ju Jannice till sala, mys<3.
Sen blire väl bada o kolla serier som vanligt imorron.


Goddnaaaatttttiiiiisss!



Världens vackraste kvinna! jupp!

"Säg mig hur kunde ni låta det ske?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0