even if you can not hear my voice i'll be right beside you dear..

sen sist så har jag badat, det va massa skönt :D

Sen pallra jag mig iväg till min bästaste i de här härliga väder, fast nää.
Inte alls härligt när man ska cykla kan jag säga!;D haha .
Vi har haft massa mys, skit snack som vanlig, tv kollande
o sånt mys som vi alltid har :)
Cykla hem va inte heller så kul eftersom det på vissa
ställen är typ två meter snö, och vissa är det ren is gata.
helt sick, det är vinden som gör det. hehe.
Men nu är jag inne, så nu är snön mysig igen och jag älskar'n! hehe.

Imorgon SKA jag städa, där med pasta! Så det så!
Jag måste eftersom det blir jul pynt i helgen! MYS!
Ska nog passa på o möblera om rummet lite oxå! Det behöver jag:).

Nej fyfan.

hörs :D


Puss!




"Vi två, hejdå
Fuck off, du dog
Men inga tårar når min kind
Den rådjursblicken är så gjord, är så gjord"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0