det är nått skumt på gång..

Tjeeeenixxxeeeen! :D

Haft en sjukt bra dag idag, kan inte klaga alls :).
jag gick ut o hoppade i snön med hundarna iallafall imorse, eller ja, vid 1:)
Sen gick jag till ishallen där Emil va, han körde lite skridsko åkning med sig själv.
Vi gick sen vidare till honom för han skulle lämna sina grejor
innan jag skulle kidnappa ner honom på stan med mig :).
Vi gick in på gallerian o tog en kaffe, det va nice.
Sen kom även Chribba o nå folk o sa hej, trevligt..
Efter det kom även Marcus, födelsedags barnet,Madde och Dennis in :).
Gickutanför o skulle ta en cigg, där va Amanda och Patrik :)
Vi skulle gå o hämta ut pengar till Amanda som skulle handla en ny jacka.
Och då fick även Patrik för sig o att jag skulle ha snöbollar på mig,
sen tog Dennis över, så vart väl halvt som halvt snö mulad, skit unge, vänta bara gosse! haha.
När jag står där med snö i hela håret och nacken osv så ser jag bästaste Seb! :D
Om jag vart glaaaad!! Saknat människan sjukt mkt..

Sen blev det in på gallerian en stund till o köpa jackan åt amanda, sen
satt vi o snacka lite skit o så där innan jag följde Marcus till bussen, tråk,
och sa hejdå.. Så blir en ensamkväll med The Boondocks! hehe. får duga..
Öhm, sen gick jag till bolaget,sen vidare till Vega för att hämta upp Emil,
eftersom vi skulle ta sällskap hem, så fick det bli.
Sen blev det ut med vofflarna, sen lägga mig i ett varmt bad,
höll på o frysa ihjäl vafan! haha. inte okej!
Nej nu kollar jag igenom veckan paradise, eftersom jag haft fullt upp,
det känns bra, haft en bra vecka :). en sne tändning bara, men det gick
över rätt fort , vissa människor har en tendens att göra mig glad ganska snabbt :).

ja nej. har väl inge mer värt  o skriva förutom, tjiiingeliiiing! hehe



"you spin my head right round right round, it makes me crazy baby. I just can't stop lovin youuuu!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0