come home now, freak me out.

Oj oj oj, vet inte hur jag ska kunna sumera den här
helgen med rätt ord förutom LEGENDARY! ;D
Skit dålig uppdate jag vet, men har verkligen levt den här helgen alltså!

Gårdagen så va det förkrök Hemma hos Emil, men drog därifrån redan vid 9,
För Kenny och Dennis hade inge dricka, inte jag heller, men dom hade
pengar till att dricka på hotellet. Så sagt  o gjort så drog vi dit,
efter ett tag va hela stället full proppat, hade väl inte världens roligaste.
För nykter tror jag. hehe. Sen kom iafl Jannice och Malin,
det va awesome, vi dansa, mingla, snacka.
Träffa massa trevligt folk jag inte träffat på länge.
Så det va asnice.

Sen tjugo i 2 gick jag till garderoben, då kommer massa blödande människor
springandes, stackars pojkar. Att folk inte vet hur man beter sig.
Kan ju lacka för mindre.
Nej sen gick jag ut, skulle dra hemåt, men så bad Josef mig
vänta på honom, det gjorde jag.Men sen helt plötsligt va
han i parken, så va bara att knata ner dit, snacka skit,
drev med hans polare, dog, jag är 14 år och ifrån Kiruna.
hahaha. DOGDE!
Sen kom Kenny, Emil,Dennis och alla o ville ha med mig
o Josef på efter fest, och efter mycket tjat så följde vi med dit.
Dom va galna, drack ren sprit och grejer, jag o Josef va
klena och satt bara i soffan o halv sov, han för full, jag för nykter,
båda sovit alldeles för lite. haha.
Dennis sprang omkring naken, det va massa skryt om diverse
saker som vanligt^^.  Jaa, va iafl där hemma
till typ 7 imorse, då vare bara o knata hem,
sjukt kallt, sjukt trött, men somnade inte fören vid 10,
sen vid 1 vare bara gå upp o göra en grej, sen hjälpa mamma med
ljus helvete på balkong. Sen tog jag en power nap.
Helt död! haha. Men kan inte säga att jag ångrar en sekund
av den här helgen. Fan ur mysig ju!

Jannice ringde nyss o fråga om jag ville komma över o kolla på
tre kronor med dom, överväger om jag orkar gå över,
tror fan inte det, helt slut, kanske försöka sova istället
efter den här tok sjuka helgen som va så oförutsägbar, men helt grymt!

Nej . Nu ska jag göra ngt ;D




"Jag tog en kula för dig men fick en smula tillbaks!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0