Cause you're amazing, just the way you are.

Nu har jag badat, igen, redan badat en gång idag,
fryser nå sjukt mkt, o älskar bad karet och ännu mer när jag
är sjuk o har ont i heeela kroppen. fyfan säger jag bara
för att vara sjuk.
Tidigare satt jag med mamma o kolla på så mycket bättre.
Det är så bra , och Petter är så fruktansvärt snygg,
borde inte vara lagligt o se ut så där ;o hehe.
Men jag gillar't iofs!

Nej sen har jag moffat. Det är okej när det är lördag o när man är sjuk!
Så det så! heh e.


funderar på att lägga mig o kolla på Nikita nu,
trött som fan, ont i kroppen, jaa, kuddarna ropar på mig
med andra ord :).






"That was then, this is now, you have changed everything"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0