Är det du eller jag som troget alltid stannat kvar?

godmorgon världen:).

Sov rikitigt gott inatt, trots att jag fick sova ensam, men hade ju en mysig doft iafl :).
Ja vaknade första gången vid tio, skicka godmorron mess till babe som vanligt.
Men så tvär slockna jag igen, trots att jag va klar vaken :S skumt det där.
Och han skicka tre mess, och ringde en gång, och jag vaknade inte fören andra gången han ringde:o,
Hur sjukt är inte det? :P.  Jag vaknar jämt av mess.. sjukt :P
Nej låg o snacka i telefon i ca 15 minuter för att jag skulle vakna till liv,
för han tyckte inte jag skulle få sova nå mer, hehe . Kanske lite förståeligt..
Men iafl, vi la på för en stund sen, nu sitte rjag o lyssnar på mysig musik, med en mysig kisse i knät,
och två mysiga hundar runt mig! Jag trivs  :). Den här veckan måste va bästa
på myycket länge :). hoppas det håller i sig. Kan väl inte bli dåligt?
Idag har jag inget planerat, bara ligga o lata tror jag, på fredag blire umgås o festa med Seb!<3,
Det kommer bli så jävla awesome! Hoppas att Babe kanske vill va med oxå så dom får
ses lite oxå nu när Seb äntligen är här..
Sen på lördag, blire festa med allt folk hos Hajen eftersom han fyllde år igår, grattis igen  :D.
Och det kan inte bli annat än fucking awesome! Men känns som folk kommer bli grymt fulla,
Marcus,Kenny och Dennis ska tydligen börja supa direkt när dom vaknar. haha. gaaaalna iknow!
Sen söndag blire väl bara söndagsmys tror jag :)

Kan fan inte bli bättre tror jag :). Gillas!
Nej nu ska jag fan slänga på mig kläder, ge katten mat, hon ligger o skriker, fast hon sover,
undrar vad hennes problem är liksom ;o. hahah.
Nej o sen skutta ut i snön med mina söta hundar :).
Sen får vi se vad som händer, uppdaterar väl sen..
Ska förövrigt tvinga ngn som kan, fixa min blogg,
en snyggare design, det låter som en bra idé :).

HÖRS DÅ !:D



"det skulle bli för tomt om ingen fanns där,
som värmde mig i natten.
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd,
ingen känner mig så väl som du.
Jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnade mig nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0