Är det ditt rätta jag?

Kom nyss hem från bion. Den va sjuuuuukt bra.
Ångrar inte en sekund att jag gick, sen gick jag ju med
världens bästaste sällskap :) blev Kenny,Amanda,Patrik,Dennis och två till :)
Det va nice som fan. Höll på o skita knäck ett par gånger.hehe.
inte okej att dom mobba mig då ! haha.

Nej sjukt bra kväll, trött satan nu, sovit ganska uselt dom senaste nätterna,
men har kommit på att det har nog o göra med att jag börjat
med medicinen igen liksom ;P hehe.

Har kommit fram till att vissa människor vet exakt vilka ord,
vilka tomma vidriga ord man ska använda för att linda
någon runt sitt finger, ibland fastnar man hårdare än andra,
man gör fel val, väljer fel vägar, som man sen aldrig kan komma
tillbaka till, men när man väl har brytit sig loss,så har man redan
valt sin väg, en väg till det som gör en starkare efter det man
fått uthärda. När smärtan väl försvunnit ut i luften, då är man
starkare än någonsin, och kommer lära av sitt misstag.
Lära sig o välja en bättre väg, en väg som gynnar sig själv.
Man måste älska sig själv mer än man älskar en annan människa,
annars går man under. Man ska aldrig göra någon till ens allt,
då försvinner allt när den människan lämnar en.
People always leave, eller vad va det jag sa?
Och vad sa du? Motsatsen, vem hade rätt? som vanligt?
Jag är glad att jag lärde mig älska mig själv mer än dig,
jag är glad att jag är mitt allt, det som jag behöver mer än någon annan.
No one will break me down honey, you should know, if you ever  knew me!


nejfan, skriva med lite folk på msn, sen blire kolla på paradise hotel från igår.
Och sen decka som fan i min underbara säng, känns som min katt vill att jag lägger
mig iafl, hon ligger här i mitt knä o skriker. hehe .


Godnatt:D



"hur är det möjligt att gud skapa nått så fint?"


i've been in love, i'll never go there again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0